„Gdzie Cię grześkość poniesie?” w lotniczej kampanii Grześków (wideo)
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej wafelków Grześki (Jutrzenka Colian) pod hasłem „Bądź grześki! Chrup swoje!”, obejmująca promocję prowadzoną wspólnie z PLL LOT. Akcję przygotowały i realizują firmy XConcept, Badi Badi i Universal McCann.
W promocji „Gdzie Cię grześkość poniesie?” codziennie można wygrać podwójne bilety lotnicze w jednym z 40 kierunków. Żeby mieć na to szanse, należy kupić dwa opakowania Grześków i odpowiedzieć na pytanie konkursowe w serwisie grzeski.pl. Promocja potrwa do 11 lipca, jej partnerem są Polskie Linie Lotnicze LOT, a obsługą zajmuje się agencja XConcept.
Jest to drugi etap trwającej od początku maja kampanii pod hasłem „Bądź grześki! Chrup swoje!” (przeczytaj o niej więcej i obejrzyj reklamy).
Obecnie działania reklamowe są prowadzone w telewizji (m.in. TVP HD, TVP Info, Polsat Sport, Polsat Biznes, kanały BBC, TVN 24, TVN Style, kanały Discovery), prasie („Traveler”, „Focus”, „Gala”, „Avanti”, „Cztery Kąty”, magazyn pokładowy LOT-u „Kaleidoscope”), internecie (m.in. serwisy VoD, YouTube, serwisy i facebookowe fanpage’e Grześków i LOT-u, Twitter, Instagram, grzeski.pl, lot.com) oraz BTL-u (ekrany bankomatów, punkty sprzedaży).
Za przygotowanie strategii, kreację oraz całościową realizację kampanii odpowiada agencja XConcept, postprodukcją spotów zajęło się studio Badi Badi, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: „Gdzie Cię grześkość poniesie?” w lotniczej kampanii Grześków (wideo)