Rodzina Wesołowskich reklamuje wafle i ciastka Familijne (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wafli i ciastek Familijne (Jutrzenka Colian). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Familijne. Wesoła z nas paczka”, przygotowały firmy Soho Square, RedWorks i Universal McCann.
Bohaterami kampanii Familijnych jest rodzina Wesołowskich, która dzięki waflom i ciastkom tej marki pozbywają się negatywnych emocji i świetnie razem się bawią. Reklamy pod hasłem „Familijne. Wesoła z nas paczka” podkreślają rodzinny, pozytywny wizerunek tych produktów. Akcja jest skierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 25-44 mających dzieci w wieku 7-14 lat.
Kampania - zaplanowana do 16 czerwca - obejmuje telewizję (stacje TVP, Polsatu i TVN, kanały reprezentowane przez Atmedia) oraz internet (Allegro, Gazeta.pl i YouTube). Kreację reklam przygotowała agencja Soho Square (należąca do grupy Ogilvy & Mather), spot wyreżyserował Kuba Łubniewski, a produkcją zajął się dom produkcyjny RedWorks. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Rodzina Wesołowskich reklamuje wafle i ciastka Familijne (wideo)