SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Good One PR dla centrum rozrywki Hulakula

Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z warszawskim centrum rozrywki Hulakula.

Zespół agencji zajmie się m.in. opracowaniem całościowej strategii komunikacji marki, promocją miejsca, kontaktem z mediami, a także wsparciem eventów organizowanych w Hulakuli. Współpraca obejmuje PR korporacyjny, produktowy, a także doradztwo w zakresie promocji, CSR-u oraz współpracy z influencerami.

Za koordynację działań z ramienia Good One PR odpowiada Ilona Rutkowska, PR account executive.

Klienta pozyskano w ramach działań new business.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: Good One PR dla centrum rozrywki Hulakula

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ktos
Ciekawe jak nowa agencja odniesie się do zatrudniania w ochronie osób które zachowują się jak bandyci. Zamiast chronić od bójek, korzystją z okazji i biją Kleinów, włącznie z kobietami.
odpowiedź
User
Ktos
Dlaczego komentarze są usuwane?
odpowiedź