GoldenSubmarine przygotuje serwis nowej marki odzieżowej LPP
Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg na przygotowanie strony internetowej nowej marki odzieżowej firmy LPP, której debiut rynkowy jest zapowiadany na początek przyszłego roku.

GoldenSubmarine zajmie się przygotowaniem kreacji i UX serwisu nowej marki LPP. Nie podano, ile ani które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia.
Nowa marka odzieżowa LPP ma pojawić się w sprzedaży w I kwartale przyszłego roku, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Będzie obejmować droższe ubrania (męskie i damskie), skierowane do bardziej wymagających konsumentów. Będą one oferowane m.in. we własnej sieci sklepów, których w przyszłym roku ma zostać otworzonych ok. 20.
LPP to właściciel takich marek jak Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine przygotuje serwis nowej marki odzieżowej LPP