GaduSonda będzie badać opinie internautów
Spółka Gadu-Gadu uruchomiła nową usługę badawczą, GaduSondę. Umożliwi ona badanie rynku w oparciu o internetową społeczność skupioną wokół komunikatora.
GaduSonda pozwala na przeprowadzanie standardowych ankiet internetowych, jak i badania realizowane on-line wewnątrz firm i instytucji. Grupę respondentów stanowią użytkownicy Internetu, którzy sami zarejestrują się w panelu badawczym. Obecnie jest to już ponad 1900 osób. Rejestracja pozwala na udział w programie lojalnościowym, w którym na internautów czekają nagrody. W aktualnej edycji jest to laptop.
GaduSonda prowadzona jest przez nowy dział spółki Gadu-Gadu S.A., specjalizujący się w realizacji badań rynku i opinii wśród użytkowników sieci Gadu-Gadu. Jak dotąd przeprowadzono 9 badań, w których skład weszło ponad 4700 indywidualnych wywiadów. Pierwsze przykładowe wyniki przeprowadzonych ankiet przedstawiono na IX Kongresie Badaczy Rynku i Opinii PTBRiO w Warszawie. Projekt był też prezentowany podczas IV Kongresu Marketingu Młodzieżowego.
Szacuje się, że jedna trzecia Polaków korzysta z internetu, liczba ta stale rośnie. Wśród tych 13 mln internautów, około połowa korzysta z komunikatora Gadu-Gadu.
Dołącz do dyskusji: GaduSonda będzie badać opinie internautów