ICT Poland przenosi obsługę mediową Foxy ze Starcomu do Value Media
Dom mediowy Starcom stracił budżet marketingowy marki Foxy (Grupa ICT Poland), który przejęło Value Media (Group One). Decyzją klienta nowa agencja mediowa zajmie się budowaniem marki Foxy w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów 360.
Value Media będzie pracować w modelu house of communication z dwoma innymi spółkami Group One. Wsparcie w zakresie paid social oraz RTB zapewni agencja MarTech & e-commerce connected SalesTube, a agencja kreatywna Labcon będzie odpowiadać za działania PR’owe oraz tworzenie contentu na platformy Facebook i TikTok.
- Priorytetem przy wyborze partnera biznesowego były silne kompetencje strategiczne oraz mediowe online i offline Value Media, które w rekomendacjach pokazało, że rozumie potrzeby naszego biznesu i wykorzystało synergię kanałów do jego dalszego budowania. Value Media ma silne digitalowe DNA, a to kluczowe dla naszych potrzeb i planów rozwoju związanych z cyfryzacją komunikacji przy jednoczesnym zachowaniu telewizji jako najbardziej istotnego kanału umożliwiającego nam dotarcie do określonej grupy docelowej — komentuje Tomasz Walicki, marketing manager ICT Poland.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W planach dalszego budowania marki Foxy jest ewolucja działań digitalowych, za które wraz z mediami offline od maja odpowiada Value Media.
W ofercie marki Foxy znajdują się m.in. papier toaletowy, ręczniki kuchenne oraz chusteczki higieniczne i kosmetyczne.
Dotychczas za obsługę mediową Foxy odpowiadała agencja mediowa Starcom (Publicis Media). Kilka lat temu markę tę w reklamach tv promowała Małgorzata Rozenek-Majdan.
Dołącz do dyskusji: ICT Poland przenosi obsługę mediową Foxy ze Starcomu do Value Media