Fabryka Komunikacji Społecznej będzie przygotowywać kampanie komercyjne
Agencja reklamowa Fabryka Komunikacji Społecznej dotychczas zajmująca się tworzeniem i prowadzeniem kampanii społecznych, głównie dla organizacji pozarządowych i instytucji publicznych, poszerza swoją ofertę o tworzenie strategii i kreacji dla komunikacji marek komercyjnych.
Fabryka Komunikacji Społecznej otwiera się na współpracę ze wszystkimi firmami wdrażającymi w swoim zarządzaniu ideę creating shared value. - Reklama wrażliwa społecznie to przyszłość marek, które szukają więzi z konsumentami. Wygrają te marki, które wcześniej niż inne uwiodą klientów swoim zaangażowaniem społecznym. W Fabryce łączymy kompetencje reklamy społecznej i komercyjnej, aby poprowadzić kampanie nowocześnie myślących marek - opisuje Paweł Prochenko, partner zarządzający Fabryki Komunikacji Społecznej.
Tworzenie tzw. wartości współdzielonej agencja rozpoczęła współrealizując projekt Think Your Water dla odpowiedzialnej społecznie, międzynarodowej marki Brita. W ramach internetowej odsłony kampanii zrealizowano cztery filmy z dwiema influencerkami, Anną Skurą i Olką Osadzińską, w których produkty Brita wpisane są w codzienne życie aktywnych kobiet i pomagają w zaspokajaniu ich potrzeb.
Kampania produktów marki Brita do filtracji wody dla użytku indywidualnego opiera się o koncepcję pytań, na które powinni odpowiedzieć sobie wszyscy konsumenci wody.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej będzie przygotowywać kampanie komercyjne