Era: Taryfa zero
2 lipca rozpoczęła się kolejna kampania Ery. Jej celem jestpromocja nowej oferty Operatora 'Taryfa Zero'.
To pierwsza taka oferta na rynku, która zapewnia Klientomelastyczne możliwości korzystania z telefonu komórkowego. Nie płacąoni miesięcznego abonamentu, a dla utrzymania numeru nie musząobowiązkowo doładowywać telefonu. Ceny za połączenia naliczane sąwedług stawek abonamentowych, a korzystający z telefonu płacąjedynie co miesiąc za realny czas połączeń.
Wprowadzeniu oferty, towarzyszy multimedialna kampania reklamowaprzygotowana przez Agencję G7. Kreacja wpisuje się w stylistykęostatnich kampanii Ery. Podobnie jak poprzednio, wykorzystano tuzestaw unikalnych, super nowoczesnych animacji łączących zdjęcia igrafiki. Ich forma i dynamika ilustruje nowoczesność Ery orazelastyczność i dopasowanie nowego produktu operatora do potrzebzwykłych ludzi.
Kampania promujaca nową ofertę obejmie prasę (dzienniki,tygodniki i magazyny kolorowe) i outdoor oraz telewizję (telewizjeogólnopolskie i tematyczne).
Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był zespół wskładzie:
Ze strony Agencji G7:
Dorota Mazur - Group Account Direktor
Andrzej Błachut - Art. Director,
Marcin Mroczek - Copywriter
Mariusz Joński - Dyrektor Kreatywny
Animacje i montaz -Lunapark
Produkcja - Tango Production
Media zaplanowało OMD.
Ze strony Klienta:
Dział komunikacji rynkowej PTC.
Dołącz do dyskusji: Era: Taryfa zero