Enea wybiera GPD Advertising do marketingu bezpośredniego
Agencja GPD Advertising rozpoczęła obsługę dostawcy energii elektrycznej Enea w zakresie marketingu bezpośredniego. Współpraca została zaplanowana na cały bieżący rok.
GPD Advertising odpowiada dla Enei za kompleksowe wsparcie w działaniach marketingowych, skierowanych bezpośrednio do klientów biznesowych i indywidualnych. Do zadań agencji należy m.in. kreacja i produkcja materiałów posprzedażowych, folderów, broszur i taryf, realizację przygotowywanie wizualizacji punktów handlowych oraz realizacja działań promocyjnych.
GPD Advertising zdobyła to zlecenie w przetargu. Enea nie ujawnia, ile ani które inne agencje brały w nim udział. Firma dotychczas w zakresie marketingu bezpośredniego nie współpracowała na stałe z żadną agencją.
Marketing bezpośredni
Dołącz do dyskusji: Enea wybiera GPD Advertising do marketingu bezpośredniego