Eliza Graff: z OMG Poland do ARBOinteractive
Eliza Graff objęła stanowisko head of direct sales w Grupie ARBOinteractive. Ponadto na nowe stanowiska awansowali Maciej Szymczak, Krzysztof Zych i Maria Wnuk.
Do zadań Elizy Graff na stanowisku head of direct sales w Grupie ARBOinteractive należeć będzie kierowanie działem new business development, pozyskiwanie klientów oraz realizacja budżetu działu.
Poprzednio Graff pracowała jako client service director w OMG Poland, a wcześniej była kierownikiem działu new business development w Grupie Onet.pl.
Maciej Szymczak został p.o. head of media trading ARBOinteractive. Odpowiadać będzie za zarządzanie zewnętrznym zasobem reklamowym ARBOinteractive oraz za pozyskiwanie wydawców i partnerów firmy, a także współpracę z nimi. Szymczak w ARBOinteractive pracuje od 3 lat, wcześniej jako senior buying specialist odpowiedzialny za sieć wydawców SmartContext.
Krzysztof Zych, który z ARBOinteractive związany jest od 2010 roku, został nowym brand managerem Business Audience (sieć reklamy display typu audience oparta na kontencie biznesowym). Odpowiada za relacje z domami mediowymi oraz klientami końcowymi, a także za kompleksową obsługę zlecanych kampanii.
Maria Wnuk objęła stanowisko brand managera sieci reklamy kobiecej beauty network. Do jej obowiązków należy zarządzanie siecią oraz wspieranie jej rozwoju, a także koordynacja pracy jednego z zespołów sprzedaży agencyjnej Grupy ARBOinteractive. Z ARBOinteractive związana jest od 2010 roku – pracowała kolejno na stanowiskach junior account executive oraz account executive.
Dołącz do dyskusji: Eliza Graff: z OMG Poland do ARBOinteractive