Dziecięca stopa w nowym logo obuwia Memo
Marka Memo ma nowe logo odzwierciedlające jej charakter jako obuwia ortopedycznego dla dzieci. Zmieniony znak graficzny jest stosowany w odświeżonych materiałach sprzedażowych i promocyjnych.
W nowym logo Memo ostatnie słowo nazwy tej marki zostało przekształcone tak, żeby symbolizowało stopę, a warstwie graficznej towarzyszy hasło "Ochrona najmłodszych stóp. Zmieniony znak towarowy ma wzmocnić wizerunek tej marki jako butów ortopedycznych wspomagających profilaktykę wszelkich wad stóp u dzieci i młodzieży.
Nowe logo Memo jest wykorzystywane w zmienionej linii kreatywnej materiałów sprzedażowych i promocyjnych tej marki. Przygotowaniem wszystkich tych elementów identyfikacji Memo, w tym również brand booku, zajęła się agencja Pracowania Reklamy Michalczyk i Prokop.
Dołącz do dyskusji: Dziecięca stopa w nowym logo obuwia Memo