SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dziecięca stopa w nowym logo obuwia Memo

Marka Memo ma nowe logo odzwierciedlające jej charakter jako obuwia ortopedycznego dla dzieci. Zmieniony znak graficzny jest stosowany w odświeżonych materiałach sprzedażowych i promocyjnych.

W nowym logo Memo ostatnie słowo nazwy tej marki zostało przekształcone tak, żeby symbolizowało stopę, a warstwie graficznej towarzyszy hasło "Ochrona najmłodszych stóp. Zmieniony znak towarowy ma wzmocnić wizerunek tej marki jako butów ortopedycznych wspomagających profilaktykę wszelkich wad stóp u dzieci i młodzieży.

memo

Nowe logo Memo jest wykorzystywane w zmienionej linii kreatywnej materiałów sprzedażowych i promocyjnych tej marki. Przygotowaniem wszystkich tych elementów identyfikacji Memo, w tym również brand booku, zajęła się agencja Pracowania Reklamy Michalczyk i Prokop.

  • Więcej informacji:
  • Memo

Dołącz do dyskusji: Dziecięca stopa w nowym logo obuwia Memo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl