Hilton wraca do reklamowania się kampanią "To New Memories"
Hotelowy gigant Hilton prowadzi pierwszą od czasu wybuchu pandemii Covid-19 kampanią reklamową, pod hasłem "To New Memories".

Tematem przewodnim kampanii sieci Hilton są wspomnienia z udanych podróży. Insight został zaczerpnięty z badań hotelowej marki, z których wynika, że zdecydowana większość (89 proc.) konsumentów zalicza podróże i związane z nimi wspomnienia do najszczęśliwszych momentów w życiu. Wyniki badania pokazały też, że ludzie chcą wrócić do podróżowania tak szybko, jak to będzie możliwe.
Akcja "To New Memories" inspiruje konsumentów do przejścia od marzeń do planowania kolejnych wycieczek - po to, by kolekcjonować miłe wspomnienia.
Swoim zasięgiem kampania obejmie telewizję, digital i social media. Początkowo sieć kierowała ją do klientów Chinach, Wielkiej Brytanii i Niemczech. 12 października aktywacje rozszerzono na Stany Zjednoczone i Arabię Saudyjską.
Spot wyreżyserował pracujący w Hollywood Rick Famuyiwa, reżyser serialu "The Mandalorian".
Dołącz do dyskusji: Hilton wraca do reklamowania się kampanią "To New Memories"