DSK obsłuży mediowo Ministerstwo Skarbu Państwa
Agencja reklamowa DSK wygrała przetarg Ministerstwa Skarbu Państwa związany z obsługą mediową działań reklamowych tego resortu. Pokonała w nim Mediapol, ClickAd, Mastermind Media, SPC House of Media i konsorcjum agencji Legend Group i Media Group.

Resort skarbu ogłosił przetarg dotyczący tego zlecenia ogłosił na początku kwietnia br. (więcej o tym).
Agencja reklamowa DSK będzie pracować dla Ministerstwa Skarbu Państwa przez rok od momentu podpisania umowy. Zajmie się przygotowaniem reklam promujących projekty z zakresu działalności resortu oraz zakupem powierzchni reklamowych w polskiej prasie i internecie. Będzie również doradzać resortowi przy wyborze najkorzystniejszych formatów i terminów publikacji reklam oraz doboru tytułów prasowych i serwisów internetowych.
Wartość budżetu, który ministerstwo zamierza wydać na działania marketingowe w mediach, nie została ujawniona.
Dołącz do dyskusji: DSK obsłuży mediowo Ministerstwo Skarbu Państwa