'Drapacz Chmur Young' - nowy produkt na rynku radiowym
Time, CR Media Consulting i Agora wprowadzają do swoich ofert handlowych 'Drapacz Chmur Young'.
Pod względem wyników słuchalności i liczby stacji radiowych jest to największy na rynku produkt handlowy w targecie młodzieżowym - podano w komunikacie prasowym.
„Drapacz Chmur Young” został przygotowany z myślą o klientach, którzy chcą przeprowadzić ogólnopolską kampanię radiową skierowaną do osób w wieku 15-24 lata. W jego skład wchodzi aż 51 stacji radiowych skierowanych do młodzieży - sieć Radia Eska i Eski Rock, sieć Roxy FM oraz stacje sieci Ad.point - Antyradio i Planeta” – informuje nas Michał Marzysz, Product Manager Grupy Radiowej Time.
Podstawowe zalety „Drapacza Chmur Young” to uzyskanie najwyższego zasięgu kampanii przy niższych niż w stacjach ogólnopolskich kosztach dotarcia oraz niższy koszt zakupu pakietu niż w przypadku zakupu poszczególnych stacji osobno.
Zasięg dzienny
Stacja
pon-pt
sob-ndz
Drapacz Chmur Young
33,67
29,94
RMF FM
32,96
30,54
Radio ESKA
28,72
26,25
Radio ZET
26,43
25,06
Potencjometr
10,58
9,35
AdPoint
6,21
4,61
RMF Maxxx
5,60
5,00
Agora
5,09
4,14
Radiostacja
4,82
4,79
Planeta FM
4,15
3,58
Program 3 PR
3,93
4,04
Złote Przeboje
3,20
3,27
Program 1 PR
2,95
2,26
Antyradio
2,03
1,02
Polskie Radio BIS
1,74
0,98
Roxy FM
1,52
0,66
PlusVox
1,35
0,71
WAWa
1,30
1,32
Tok FM
0,55
0,21
RMF Classic
0,26
0,27
(SMG/KRC, styczeń – marzec 2007, target 15–24 lata, wielkość populacji 6 106 756)
W ramach „Drapacza Chmur Young” średnia cena spotu 30-sek. w dni powszednie (pasmo 06:00-23:00) wynosi ok. 6,9 tyś. zł, a najdroższy spot 30-sek. kosztuje 8,5 tyś. zł. W weekendy średnia cena spotu 30-sek. wynosi ok. 4,4 tyś. zł (pasmo 09:00-23:00), a najdroższy spot kosztuje 5,7 tyś. zł.
„Drapacz Chmur Young” można zakupić bezpośrednio w Time, CR Media Consulting i Agorze.
Dołącz do dyskusji: 'Drapacz Chmur Young' - nowy produkt na rynku radiowym