Dove z humorem o braku dostępności fryzjerów w czasie koronawirusa
Francuski Dove w kampanii #MyHairMyWay pokazuje z humorem prawdziwe kobiety, które w czasie pandemii koronawirusa radzą sobie z brakiem dostępu do fryzjerów.
W ramach kampanii #MyHairMyWay Dove przygotował spot będący kompilacją ujęć nagranych w domowych warunkach przez internautki. Dokumentują one smartfonami swoje zmagania z włosami w czasie pandemii koronawirusa.
W obliczu izolacji domowej, zamkniętych zakładów fryzjerskich, wiele pań wzięło sprawy swoich fryzur "w swoje ręce", i to w sensie dosłownym. Na filmie widać, jak z uśmiechem i humorem kobiety ścinają grzywki, farbują odrosty i układają swoje fryzury.
Spot można oglądać na YouTube.
Kreację przygotowała agencja Ogilvy Paris.
Świat
Dołącz do dyskusji: Dove z humorem o braku dostępności fryzjerów w czasie koronawirusa