DougFaberFamily autorem strategii komunikacji i kreacji kampaniidla Ardo
18 września ruszyła pierwsza kampania dla Ardo Polska we współpracyz DougFaberFamily. W pierwszym etapie Agencja opracowałapozycjonowanie oraz strategię komunikacji marki, w kolejnymnatomiast kampanię.
Nowością wprowadzaną na polski rynek jest linia lodówek seriiVintage, charakteryzująca się oryginalnym designem oraz szerokągamą dostępnych kolorów wraz z możliwością personalizacji frontulodówek.
Kampania Ardo Vintage składa się z działań wizerunkowych ATL(prasa wnętrzarska, tygodniki opiniotwórcze, czasopisma niszowe tj.Exclusive i Activist), specjalnie dedykowana strona produktowawww.ardovintage.pl oraz zdziałania BTL ( materiały POS: katalogi, plakaty, standy, ulotki,torby reklamowe). Kampania skierowana jest do osób, które nie tylkozwracają uwagę na funkcjonalność produktów i cenę, ale równieżważne są dla nich walory estetyczne produktu. Idea kreatywna zwracauwagę na wyjątkowy charakter produktów, które same w sobie sąozdobą kuchni zarówno nowoczesnej jak i klasycznej.
Działaniami wpierającymi kampanię Vintage oprócz konkursukonsumenckiego będą imprezy eventowe dla Klientów ARDO ipress-briefing dla dziennikarzy, które zostały przygotowane przezEmlab, spółkę należącą tak jak DFF do grupy Mothership.
Media dla kampanii ARDO zostały zaplanowane przez dom mediowyEquinox.
Dołącz do dyskusji: DougFaberFamily autorem strategii komunikacji i kreacji kampaniidla Ardo