SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mitsubishi w reklamach składa hołd relacjom międzyludzkim

Mitsubishi Motors wystartowało z nową kampanią wizerunkową zatytułowaną „The Wedding”. Projekt, składający się z serii krótkich filmów, podkreśla kluczowe wartości japońskiej marki: jakość, tradycję i innowacyjność. Stanowi również artystyczny hołd dla relacji międzyludzkich, które kształtują nasze życiowe wybory. 

Nowa reklama Mitsubishi Nowa reklama Mitsubishi

Kampania jest elementem działań promujących nowego Outlandera PHEV przed jego debiutem w Polsce wiosną 2025 roku. Działania marketingowe obejmą m.in. kampanię mailingową oraz aktywności w mediach społecznościowych.

Kampania „The Wedding” została podzielona na kilka etapów składających się na opowieść o rodzinie i podróży, której kulminacyjnym punktem są zaślubiny. Projekt jest złożony z czterech krótkich filmów: „The Father”, „The Sister”, „The Couple”, „The Wedding” – oraz dodatkowej części zatytułowanej „Moja Droga” łączącej poprzednie historie w jedną narrację. Całość przypomina, że każda podróż – zarówno ta dosłowna, jak i metaforyczna – ma swój cel, a ludzie, z którymi dzielimy naszą drogę, nadają jej prawdzie znaczenie.

Seria filmów jest również nawiązaniem do długiej i bogatej historii Mitsubishi Motors, począwszy od produkcji samochodów osobowych w 1917 roku, aż do przełomowego postępu w elektryfikacji i technologii 4x4. Poprzez projekt marka podkreśla, że jej DNA łączy w sobie tradycję i innowacyjność, a także jest zakorzenione w trwałości i nieustannym dążeniu do doskonałości. Mitsubishi pragnie również przypomnieć o swoim dziedzictwie i inspirować klientów do wspólnego patrzenia w przyszłość pełną nowych wyzwań i doświadczeń.

Historie pełne emocji 

Każdy film w kampanii „The Wedding” przedstawia inny aspekt relacji międzyludzkich. Przepełnione emocjami historie ukazują, jak istotne są więzi, które tworzymy z bliskimi oraz jak wpływają one na nasze życiowe wybory. Jednocześnie przedstawiają cztery niezależne osobowości: pannę młodą, jej siostrę oraz ojca, a także pana młodego, ukazując ich różnorodne spojrzenia na życie. W roli ważnych bohaterów występują tutaj samochody marki Mitsubishi, które umożliwią i umilają podróż.

W „The Father” opowiedziano historię ojca, który uczy córkę, jak odnaleźć własną drogę. To opowieść o wytyczaniu ścieżek i rodzicielskiej trosce prowadzącej do niezależności. Film „The Sister” to opowieść o siostrzanej więzi i bliskości, która przypomina, że czasem wystarczy jedna rozmowa, by zrozumieć, co w życiu jest naprawdę ważne, zaś „The Couple” to historia miłości, która staje się wspólną podróżą w przyszłość. Symboliczne „tak” otwiera drzwi do nowego rozdziału życia i wspólnych marzeń.

„The Wedding” jest finałową częścią serii ukazującą, jak relacje międzyludzkie tworzą fundament życia. To opowieść o relacjach, miłości i bliskości, które przetrwają zakręt naszej drogi. Dodatkowe wideo „Moja Droga” łączy wszystkie części w jedną historię, pokazującą, że najważniejsze w każdej podróży są więzi, które tworzymy z ludźmi wokół nas.

– W dzisiejszym świecie, który zmienia się dynamicznie, misja i ponad stupięćdziesięcioletnia historia Mitsubishi Motors pozostaje niezmienna. Oferujemy gamę pojazdów, które nie tylko spełniają potrzeby, ale nawet przekraczają oczekiwania. Nasze dziedzictwo inżynieryjne zawsze napędzało nas do tworzenia technologii, które umożliwiają kształtowanie własnej ścieżki i realizację marzeń. Przed premierą najnowszego Outlandera PHEV pragniemy przypomnieć, że Mitsubishi Motors to nie tylko samochody, ale także historie, relacje i wyjątkowe momenty, które łączą ludzi. Wierzymy, że nasze pojazdy są towarzyszami podróży, zarówno tych codziennych, jak i tych przełomowych, a każda z nich kształtuje nasze życie – opowiada o kampanii Łukasz Wójcik, head of marketing&PR. 

Dołącz do dyskusji: Mitsubishi w reklamach składa hołd relacjom międzyludzkim

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl