SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

endorfina events podsumowuje rok 2024

Agencja osiągnęła przychody na poziomie 64,6 mln PLN, realizując łącznie 192 projekty, świętowała 15-lecie istnienia, sprzedała ponad 60 tys. biletów na wydarzenia własne, zrealizowała szereg spektakularnych projektów m.in. festiwal muzyczny Maybelline NY Music Stories, czy koncert Bambi na dachu McDonald’s Polska, zwiększyła stałą strukturę do 46 osób i rozpoczęła budowę platformy wspierającej talenty kreatywne pod nazwą Story Makers.

WYNIKI: endorfina utrzymuje bardzo wysoką dynamikę wzrostu, niezależnie od wysokiej już bazy. Po doskonałym 2023 z wynikiem 49,22 mln przychodu (wzrost 29,9% do roku 2022), agencja odnotowała wzrost na poziomie 29,2% z wynikiem 64,6 mln PLN netto.

Maciej Ledzion (Partner, Członek Zarządu): Jesteśmy niezmiernie dumni z naszego zespołu, który utrzymuje skuteczność w przetargach na poziomie ponad 53%. Ponadto realizujemy mniej projektów – 192 w 2024 vs. 237 w 2023, przy jednoczesnym znacznym wzroście przychodów. Tym samym skupiamy się na coraz większych projektach, szczególnie w kategorii experiential marketingu, czy większych kampaniach, których osią są działania eventowe.  

FORMATY WŁASNE: Projekt Beksiński.Live zrealizowany wspólnie z L2L-Live2Listen został zakończony po 12 wydarzeniach i ponad 60 tysiącach sprzedanych biletów. endorfina idąc za ciosem pod koniec 2024 roku wystartowała kolejny projekt własny pod nazwą „Światło & MRock”. Jest to cykl 7 immersyjnych koncertów rockowych zaplanowany w największych halach w całej Polsce, o których przebiegu zadecyduje publiczność, dzięki wykorzystaniu możliwości nowych technologii. Każde wydarzenie będzie więc niepowtarzalne a o warstwę muzyczną zadbają Kasia Nosowska i Piotr Rogucki wraz z gośćmi.

Michał Kaleta (Partner, Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzający): Beksiński.Live przyniósł nam spełnienie marzenia o realizacji projektu promującego kulturę na wysokim poziomie. Dał nam również powód do dumy podczas globalnych eventowych Oscarów, kiedy na gali BEA - Best Events Awards w Rzymie odebraliśmy złoto w kategorii najlepszy event kulturalny na świecie. Przede wszystkim jednak dzięki temu projektowi wypłynęliśmy na szeroki ocean rynku rozrywkowego realizując stworzoną w na początku 2023 roku strategię dywersyfikacji naszego biznesu o własne formaty biletowane. W tej materii dopiero się rozkręcamy. Wkrótce opublikujemy kolejny cykl wydarzeń, które odbędą się w 2025, pracujemy też nad kilkoma innymi.

KLUCZOWE PROJEKTY: 
- Maybelline NY Music Stories  – - Maybelline NY Music Stories – festiwal muzyczny na błoniach PGE Narodowego dla blisko 10 tys. osób przy zakończeniu sezonu letniego. Cały dzień atrakcji w miasteczku Maybelline New York Music Stories: porady MuA, możliwość wypróbowania nowości marki czy instaspoty w nowojorskim stylu. Pięć niesamowitych występów najgorętszych gwiazd polskiej sceny muzycznej, w tym jeden będący wyczekiwaną niespodzianką. 
-  Koncert na dachu McDonald’s w ramach kampanii „Bambi robi z Makiem co chce” . Współtworzyliśmy pierwszy i jedyny taki koncert, gdzie sceną był dach podwarszawskiej restauracji. Fani Bambi (aktualnie jednej z najpopularniejszych artystek w Polsce) mogli zdobyć bilety w konkursie przeprowadzonym w kanałach marki, a tym, którym się nie udało, zapewniliśmy streaming wydarzenia w AR poprzez aplikację McDonald’s Polska. 
- YSL Beauty Light Club na Open’er Festival. Stworzyliśmy najbardziej błyszczącą, edgy strefę na największym polskim festiwalu muzycznym, którą odwiedzali festiwalowicze, influencerzy i przedstawiciele YSL Beauty Squad. Wewnątrz YSL Beauty Light Club na uczestników czekały makijażowe masterclass, upominki i instaspoty, a każdego dnia także inna atrakcja niespodzianka, związana z wystąpieniem specjalnych gości.

ZESPÓŁ: endorfina liczy dziś 46 stałych pracowników i współpracowników. Poza standardowymi kompetencjami dla tego typu działalności jak produkcja, kreacja, czy wewnętrzne studio contentowe, agencja od ponad roku rozwija również własne zasoby związane z szeroko rozumianą komunikacją, jak influencer marketing czy działania PR. Efektem jest kilku stałych klientów, których endorfina obsługuje również w tym zakresie. Mocną stroną oferty są również rozwiązania technologiczne realizowane przez wewnętrznych specjalistów. 2024 był również rokiem licznych awansów, z których niewątpliwie kluczowym było objęcie stanowiska Dyrektorki Operacyjnej przez Dagmarę Berka-Kochańską.

Dagmara Berka-Kochańska (Dyrektor Operacyjna): Jestem związana z endorfiną od równo 10 lat. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że w związku ze zmianami wewnątrz naszej organizacji powierzono mi nadzór i zarządzanie nad większością procesów związanych z biznesem usługowym endorfiny. Przed nami bardzo ambitne zadanie ale jestem pewna, że zespół, który tworzymy jest gotów realizować największe wydarzenia, na najwyższym światowym poziomie. Mamy też misję aby wpierać niezależnych twórców. Dlatego w 2025 będziemy kontynuować projekt StoryMakers by endorfina, gdzie szukamy najbardziej kreatywnych, niekoniecznie dużych wydarzeń, których realizację możemy wesprzeć.

 

endorfina events, czołowa agencja eventowa wyróżniana w ostatnich latach ponad 45-krotnie w Polsce i za granicą. Pracuje dla największych marek realizując 5 rodzajów projektów: wydarzenia korporacyjne (gale, kongresy); działania experiential marketingowe (premiery produktów, akcje promocyjne); eventy transmitowane na żywo (TV, transmisje online); stoiska (targi, festiwale muzyczne); własne formaty biletowane. Na swoim koncie ma realizacje w kilkunastu krajach Europy, m.in. dla: Rossmann Polska, marki z portfolio L’Oreal, Ekstraklasa, T-Mobile, czy Adidas.

Dołącz do dyskusji: endorfina events podsumowuje rok 2024

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl