„Doskonałość to dopiero początek” w kampanii Volkswagena Tiguana (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca nową wersję samochodu Volkswagen Tiguan. Akcja, przygotowana i realizowana przez firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa, przebiega pod hasłem „Doskonałość to dopiero początek”.

Kampania podkreśla najważniejsze atuty nowej wersji Volkswagena Tiguana, m.in. nowatorskie rozwiązania Car-Net i stylistykę pojazdu. Działania, pod hasłem „Doskonałość to dopiero początek”, zaczęły się w maju, kiedy Volkswagen Tiguan trafił do sprzedaży.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję i radio (największe stacje), internet (m.in. współpraca z blogerami) oraz działania BTL. Z różną intensywnością będzie prowadzona do końca br.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, za aktywności w internecie odpowiada agencja K2, a za planowanie mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Doskonałość to dopiero początek” w kampanii Volkswagena Tiguana (wideo)