Dom mediowy MediaVest pracuje dla marki Top Secret
Dom mediowy MediaVest wygrał przetarg na obsługę marki odzieżowejTop Secret, należącej do firmy Top Secret Sp. z o.o.
Oprócz MediaVestu w przetargu startowały jeszcze dwa domymediowe. Ich nazwy podobnie jak wartość budżetu nie zostałyujawnione.
- Do współpracy z MediaVestem przekonał nas wysoki poziomprezentacji oraz zaangażowania zespołu agencji - powiedziała HannaKrystyańczuk, Marketing Manager w firmie Top Secret.
MediaVest rozpoczął pracę dla marki Top Secret od kampaniiradiowej. W przyszłym roku zaplanowane są działania multimedialne,ale ich szczegóły trzymane są w tajemnicy. Działania te są ściślezwiązane z promocją nowego wizerunku marki, proponującej ubraniatypu office casual.
Top Secret, jedna z najbardziej znanych marek odzieżowych wPolsce.Firma prowadzi sprzedaż poprzez sieć 87 salonów firmowych wcałej Polsce oraz 15 sklepów zagranicą.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Dom mediowy MediaVest pracuje dla marki Top Secret