Męskie Granie promowane teledyskiem wpasowującym się w nastrój widza
„Remiks Ż” to nowa aktywacja promująca trasę Żywiec Męskie Granie, która dopasowuje się do emocji widzów. Za jej przygotowanie odpowiada agencja VML.

„Remiks Ż” to program skanujący twarz użytkownika. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów rozpoznawania mimiki wybiera jedną z trzech aranżacji singla „Nieboksłon”, dostosowaną do nastroju użytkownika – rockową, melancholijną lub energetyczną.
Na potrzeby aktywacji zespoły Kamp! i Xaanaxx nagrały dwa warianty „Nieboskłonu”. Za wersję melancholijną odpowiada Kamp!, a za energetyczną - Xaanaxx. Do każdej nagrano także osobny teledysk.
Za reżyserię wszystkich trzech klipów odpowiada Tadeusz Śliwa. Za ich realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, a za postprodukcję studio Televisor.
Aktywację „Remiks Ż” przygotowała agencja VML, która odpowiada także za działania digital i social mediach Męskiego Grania. Koncepcję kreatywną spotu oraz sesję zdjęciową wykonała 2012 Agency. Za działania PR odpowiada Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Pierwszy koncert z cyklu Żywiec Męskie Granie odbył się 8 lipca w Poznaniu, finał zaplanowano na 26 sierpnia w Żywcu.
Dołącz do dyskusji: Męskie Granie promowane teledyskiem wpasowującym się w nastrój widza