Deutsche Bank w sierpniu w Polsce z własną telewizją
Z nowatorskim projektem zamierza ruszyć Deutsche Bank. W sierpniuwe wszystkich placówkach zawisną monitory LCD, z których popłynieregularny przekaz telewizyjny adresowany do klientów i pracownikówfirmy.
Emisja odbywać się będzie w godzinach otwarcia banków DeutscheBank, czyli między 9-17. Sygnał będzie dzielony "z wiodącą stacjąinformacyjną w naszym kraju". Jak udało nam się ustalićprawdopodobnie z TV Biznes (w sumie około 50 procent całegoprzekazu). 30 procent czasu wypełni serwis ekonomiczny skierowanydo klientów, ale i do pracowników banku.
- Na przygotowywany przez nas serwis złożą się komentarzedotyczące rynku finansowego, prezentowane przez analityków DeutscheBanku oraz zaproszonych ekspertów zewnętrznych. W materiałachznajdą się także informacje o ofercie banku. Program obejmie takżerelacje z wydarzeń kulturalnych, biznesowych czy sportowych,sponsorowanych przez bank - powiedziała Joanna Izdebska, dyrektormarketingu Deutsche Bank.
Na ekranach również pasek giełdy i serwis pogodowy. Program DBTV wyprodukuje firma Ambient Infinity, dla której jest to pierwszytak poważny projekt.
20 procent czasu antenowego to reklamy. Jak podają twórcyprojektu, reklama na nośnikach bankowych może okazać się bardzoefektywna.
- Ponieważ klienci stojący w kolejce są skoncentrowani wyłączniena przekazie, jaki dobiega z odbiornika telewizyjnego - mówiwiceprezes zarządu Ambient Infinity KatarzynaObuchowicz-Skopiec.
Sygnał emitowany będzie wyłącznie w placówkach Deutsche Banku,których jest 64 w naszym kraju. Aby nie przeszkadzać w pracy banku,dźwięk słyszalny będzie w wyznaczonych punktach lokalu.
Cała infrastruktura DB TV to ponad 100 nośników we wszystkichoddziałach banku. Składają się na nią 42-calowe ekrany LCD Toshibapołączone z systemem nagłośnieniowym marki Panaphonic.
Dołącz do dyskusji: Deutsche Bank w sierpniu w Polsce z własną telewizją