Damian Grzesiński odpowiada za marketing SkyShowtime w Polsce
Damian Grzesiński objął stanowisko regional marketing managera w polskim oddziale SkyShowtime - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pracował w Canal+ Polska.
Damian Grzesiński, fot. LinkedIn
Platforma SkyShowtime ma ruszyć w Polsce już w lutym. Damian Grzesiński objął w polskim jej oddziale stanowisko regional marketing managera odpowiedzialnego za Polskę.
Ostatnio pracował w Canal+ Polska - przez ponad rok był tam brand managerem kanałów filmowych.
Wcześniej, przez ponad 5 lat był specjalistą ds. promocji w TVN Warner Bros. Discovery. Koordynował m.in. działania promocyjne kanału HGTV Home&Garden.
Przedtem był też specjalistą ds. marketingu w Amice oraz dziennikarzem w Polska Press Grupa.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Damian Grzesiński odpowiada za marketing SkyShowtime w Polsce
Kurde, Nie ryzykuj!
Bo jeśli będą -a Ty je wszystkie obejrzysz- to już niczego w życiu nie będziesz pragnąć i umrzesz w mizerii smutku i bezse(a)nsu.