Dagmara Witek-Kuśmider szefową kreacji Publicis Worldwide Polska. Odchodzi Paweł Merecz
Dagmara Witek-Kuśmider awansowała na stanowisko chief creative officer w Publicis Worldwide Polska. Zastąpiła Pawła Merecza, który rozstał się z firmą.
Witek-Kuśmider na nowym stanowisku kieruje 35-osobowym zespołem kreatywnym odpowiedzialnym za prace dla klientów oddziałów wchodzących w strukturę Publicis Worldwide Polska takich jak: Publicis Poland, Publicis Lion oraz Publicis Health.
- Rynek się zmienił i żeby odpowiadać na jego potrzeby, też musimy się zmienić, a to wymaga od nas nowej organizacji. Potrzebna jest nowa, zwinna struktura i sposoby działania. Inaczej organizujemy pracę kreacji, która teraz bardziej będzie opierała się o group headów, zarządzających swoimi zespołami - powiedziała Kamila Roszkowska, managing partner w Publicis Worldwide Polska.
Witek-Kuśmider związana z Publicis od 2001 roku
Dagmara Witek-Kuśmider związana jest z grupą Publicis od 2001 roku, kiedy rozpoczęła pracę na stanowisku copywriter. Przez 20 lat rozwijając swoje kompetencje w dziale kreacji i strategii, awansowała i zajmowała kolejne stanowiska, aż w 2016 roku wraz ze Sławomirem Figurą zostali deputy creative directorami Publicis Lion. W sierpniu 2020 roku awansowała na stanowisko creative director.
Kierujący poprzednio kreacją Publicis Worldwide Polska Paweł Merecz z firmą był związany w latach 2002-2007, a następnie nieprzerwanie od roku 2012 roku.
Dagmara Witek-Kuśmider jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz międzynarodowych podyplomowych studiów z zarządzania na HCE i SGH. Ponadto jest inicjatorką powstania i wiceprezesem ds. Komunikacji Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali K.I.D.S., który dzięki nowym technologiom i know-how z biznesu pomaga placówkom pediatrycznym w procesie transformacji w szpitale przyszłości.
Dołącz do dyskusji: Dagmara Witek-Kuśmider szefową kreacji Publicis Worldwide Polska. Odchodzi Paweł Merecz