Czechy reklamują się jako „zdumiewająco inne”
Na outdoorze trwa kampania reklamowa Republiki Czeskiej. Akcję pod hasłem „Zdumiewająco inna” przygotowały agencja Business Consulting i dom mediowy MediaCom.
Prowadzona obecnie kampania Republiki Czeskiej reklamuje różnorodne atrakcje turystyczne tego państwa. Przekaz pod hasłem „Zdumiewająco inna” opiera się na grafice przedstawiającej jeden z najbardziej znanych zabytków czeskiej Pragi – most Karola. Akcja – zaplanowana do końca lipca – ma zachęcać Polaków do odwiedzenia Czech. Zakupem mediów na potrzeby kampanii – prowadzonej na outdoorze, m.in. na nośnikach motorway 12x4 m przy trasach prowadzących do Czech – zajął się czeski dom mediowy MediaCom we współpracy ze swoim polskim odziałem.
Natomiast zakończyły się już outdoorowe działania reklamowe Czech, w których wykorzystywane były billboardy, citylighty i nośniki na pojazdach komunikacji miejskiej w miastach na południu Polski, m.in. Katowicach, Opolu, Częstochowie i Wrocławiu. Realizacją tej odsłony kampanii zajmowała się firma Business Consulting.
Dołącz do dyskusji: Czechy reklamują się jako „zdumiewająco inne”