'Coraz bliżej Święta' - świąteczny konwój i nowa kampania Coca-Coli
24 listopada ruszyła kolejna edycja kampanii świątecznej marki Coca-Cola. Tradycyjny świąteczny konwój odwiedzi 91 lokalizacji w kilkudziesięciu polskich miastach m.in. w Poznaniu, Krakowie, Trójmieście, Łodzi, Wrocławiu, Warszawie i Szczecinie.
Nieodzowną częścią kampanii są nowe etykiety widniejące na butelkach Coca-Coli wykorzystujące motywy świąteczne i postać Świętego Mikołaja. Równocześnie cała akcja od 17 listopada wsparta jest reklamą telewizyjną- emitowane są 30 sekundowe świąteczne spoty Coca-Coli.
W ramach kampanii uruchomiona została specjalna odsłona strony Coke.pl, z której można bezpłatnie ściągnąć świąteczne tapety i dzwonki. Ci, którzy chcą przekazać swoim bliskim życzenia będą mieli możliwość stworzenia na stronie spersonalizowanych kartek świątecznych.
Najbardziej spektakularnym elementem imprez świątecznych są z
pewnością słynne ciężarówki- Macki pokryte czerwoną, odblaskową
folią i ozdobione prawie 300 metrami świątecznych lampek.
Uczestnicy imprez będą mieli do swojej dyspozycji specjalnie
stworzone lodowisko oraz namiot naukowy, w którym można będzie
zapoznać się z wiedzą z fizyki, optyki czy geografii.
Ważnym elementem świątecznych imprez Coca-Coli będzie ich wymiar
ekologiczny, w ramach, którego konsumenci będą zachęcani do ochrony
środowiska. Wspólnie z organizacją odzysku Rekopol, prowadzona
będzie zbiórka bezzwrotnych, plastikowych butelek po napojach
Coca-Cola połączoną z ekologiczną akcją edukacyjną.
Za kreację całości kampanii odpowiada agencja Publicis. Zakupem
mediów zajął się dom mediowy Starcom, a działania w Internecie
prowadzi agencja K2 Internet. Za PR marki Coca-Cola odpowiada
agencja Edelman Polska.
Dołącz do dyskusji: 'Coraz bliżej Święta' - świąteczny konwój i nowa kampania Coca-Coli