Continental nadal z Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za obsługę mediów społecznościowych marki Continental.

Współpraca obejmuje działania związane z codzienną komunikacją marki w social media, w tym przygotowanie materiałów oraz moderację.
– Początkowo nasza współpraca zakładała głównie wsparcie dla kanałów social media marki Continental. Ogromne zaufanie klienta szybko zaowocowało jednak dodatkowymi zleceniami. Wspieraliśmy komunikacyjnie jeden z najciekawszych projektów CSR “Kurs na czyste morze”, a także zaprezentowaliśmy markę Barum (której właścicielem jest Continental) zupełnie nowej, młodszej grupie docelowej przy zaangażowaniu TikTokerów – mówi Bartłomiej Pałacki, copywriter w Hand Made
Firmy współpracują ze sobą od roku. Czynnikiem, który zadecydował o bezprzetargowym przedłużeniu współpracy firm jest zaufanie i owocna, dotychczasowa współpraca realizująca cele marki.
Continental jest jednym z wiodących producentów opon w Europie. Marka jest również jednym z pięciu dostawców motoryzacyjnych na świecie, z oddziałami specjalizującymi się w układach hamulcowych, oprzyrządowaniu, systemach i komponentach podwozi, elektronice samochodowej czy rozwiązaniach informacyjno-rozrywkowych.
Dołącz do dyskusji: Continental nadal z Hand Made