Hand Made kolejny rok z obsługą Wiejskich Ziemniaczków
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za obsługę social media marki Wiejskie Ziemniaczki z portfolio Lorenz.

Kontynuacja współpracy obejmie przygotowanie nowych kreacji, promocję i moderację treści, prowadzenie aktywacji konsumenckich oraz dedykowane sesje zdjęciowe. Marki współpracują ze sobą od początku 2024 roku, a decyzja o jej przedłużeniu została podjęta bez przetargu.
– Zamiast skupiać się tylko na sielskich wakacjach na wsi, doceniamy codzienne momenty i odnajdujemy w nich radość. Chętnie wykorzystujemy insighty oraz gry słów, a ponieważ zależy nam na autentyczności - tworzymy także autorskie, lifestylowe sesje zdjęciowe. To dzięki nim możemy zaprezentować produkty w realnych przestrzeniach i kontekstach – mówi Dominika Janiszewska, senior copywriter w Hand Made.
– Kreatywne treści, świetna komunikacja i szybka reakcja na trendy sprawiły, że przedłużenie współpracy z agencją Hand Made było dla nas oczywiste - wiemy, że nasze social media są w najlepszych rękach – dodaje Aleksandra Paciorek, starszy kierownik ds. marki, PR i komunikacji korporacyjnej w Lorenz.
Dołącz do dyskusji: Hand Made kolejny rok z obsługą Wiejskich Ziemniaczków