Colian promuje ciastka Jeżyki
Wystartowała kampania reklamowa ciastek Jeżyki. Nowa komunikacja została przygotowana przez agencję reklamową Heads Advertising.
Spot opowiada historię czterech koleżanek. Wyraziste postacie mają różny styl i rozmaite pasje, ale razem dobrze się zgrywają, bo łączy je zamiłowanie do ciastek w czekoladzie.
15-sekundowa reklama wprowadza też nowość, Jeżyki Coolki. Krótki tag-on z prezentacją tych chrupiących kuleczek z puszystym kremem i płynnym karmelem w środku ma formę animacji.
Kampania zmysłowo podkreśla charakter składników obu produktów, które tworzą ich bogaty smak. Hasło „Najeżone bakaliami, najeżone doznaniami” nawiązuje zarówno do unikatowego wyglądu ciastek, jak i karmelizowanej posypki z orzechów, jaką znajdziemy na nowych Coolkach.
Za przygotowanie strategii oraz kreacji odpowiada agencja Heads Advertising. Produkcję spotów powierzono Lemon Film. Zakupem mediów zajmuje się Initiative.
Dołącz do dyskusji: Colian promuje ciastka Jeżyki
syrop glukozowy, tłuszcz palmowy.
Dziękuję. Nawet nie powącham.