Dinozaury i marionetki nie mogą uwierzyć w najlepszy smak Coca-Coli Zero (wideo)
Koncern Coca-Cola we współpracy z agencją Mercado McCann rozpoczął kampanię promującą Coca-Colę Zero Sugar, w której prezentuje w zabawny sposób nowy smak i ulepszoną recepturę napoju.
W zeszłym miesiącu koncern Coca-Cola wprowadził nową, ulepszoną recepturę napoju Coca-Cola Zero Sugar. Zmodyfikowano wygląd oraz smak utrzymując zerową zawartość cukru i zero kalorii.
Teraz rusza w pełni zintegrowana kampania marketingowa obejmująca działania na billboardach, w telewizji, na przystankach autobusowych i w mediach społecznościowych.
Kampania zachęca ludzi do samodzielnego wypróbowania nowego produktu, aby przekonali się, czy jest to „Najlepsza cola wszechczasów?”.
Kampania będzie obejmować różne kanały komunikacji, w tym trzy spoty tv, przesyłanie strumieniowe audio, spoty radiowe i reklamę zewnętrzną na 77 lokalnych rynkach, aktywności w sklepach, wideo online, cyfrowe wyświetlanie i wyszukiwanie oraz działania w mediach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Dinozaury i marionetki nie mogą uwierzyć w najlepszy smak Coca-Coli Zero (wideo)