Coca-Cola: futbol po radosnej stronie życia
Pod hasłem "Piłka po radosnej stronie życia" rozpoczęła się kampania marki Coca-Cola związana z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej - EURO 2008.
Najważniejsze elementy kampanii to nowa odsłona portalu Coke.pl oraz oparta o niego specjalna promocja konsumencka. W konkursie wszyscy nabywcy Coca-Coli, Coca-Coli Light, Coca-Coli Zero, Fanty Orange i Sprite'a mogą rywalizować o 64 podwójne bilety na grupowe mecze Polaków. Dodatkowo w ramach programu, który Coca-Cola ma na wyłączność na EURO wyjedzie ośmiu młodych fanów piłki nożnej, którzy towarzyszyć będą polskiej reprezentacji podczas meczu z Niemcami.
W związku z wprowadzeniem na rynek nowego napoju Coca-Cola Zero dla mężczyzn, konsumenci mogą też wziąć udział w programie Ultimate Access. Twórcy najlepszej pracy fotograficznej lub filmowej, która odda hasło "Męski Manifest" mogą wygrać 3 podwójne, ekskluzywne pakiety wyjazdowe i zobaczyć miejsca zwykle niedostępne dla kibica. Będą mogli między innymi obejrzeć z bliska rozgrzewkę polskiej reprezentacji, zajrzeć do studia transmisyjnego, odwiedzić centrum UEFA, a także wziąć udział w pomeczowym "VIP after party".
Kampanii "Piłka po radosnej stronie życia" towarzyszyć będą trzy
spoty telewizyjne:
20" teaser, którego emisja rozpoczęła się 31 marca oraz emitowane
od 5 maja 30-sekundowy spot główny i jego 10" skrót. Główna wersja
spotu pojawi się także w kinach. Kampania potrwa do końca
czerwca.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Publicis, a zakup mediów koordynuje dom mediowy Starcom. Wszystkie aktywacje internetowe oraz nową odsłonę coke.pl przygotowała agencja K2 Internet, za działania PR odpowiadają agencje Edelman Polska oraz CIC.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola: futbol po radosnej stronie życia