CKM liderem, traci Forbes
Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.
Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lipcu 2007 sprzedażogółem na poziomie 78 127 egz. (76 336 egz. w analogicznym okresie2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugie miejscu uplasował magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) -66 804 egz. (wzrost o 6,7 proc.) a na trzecim "Playboy" (MarquardMedia Polska) - 58 874 egz. (spadek o 26,8 proc.).
lipiec | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
CKM | 78127 | 76336 |
Logo | 66804 | 62608 |
Playboy | 58874 | 80478 |
W lipcu 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 35 730 egz.(w analogicznym okresie 2006 roku - 35 877 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 27 538 egz. (rokwcześniej 24 660 egz.).
lipiec | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
Forbes | 35730 | 35877 |
Manager Magazin | 27538 | 24660 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: CKM liderem, traci Forbes