Unilever wprowadza Cif ecorefill, nowy rodzaj środka czyszczącego
Cif ecorefill to nowy rodzaj środka czyszczącego, który Unilever wprowadził na brytyjski rynek. Jego główną zaletą ma być wydajność i mniejszy wpływ na środowisko w porównaniu z innymi środkami czyszczącymi.
Cif ecorefill to 10-krotnie skoncentrowany wkład, z którego klienci mogą korzystać do końca życia. Jedyne co trzeba zrobić, to uzupełniać znane już Cif Power & Shine o nowy wkład Cif ecorefill.
Jak podkreślają specjaliści Unilevera, celem produktu jest zmniejszenie plastikowych odpadów i gwarancja używania jednej butelki Cif przez całe życie. Jeśli opakowanie rozpadnie się wcześniej, producent zapewnia, że bezpłatnie dostarczy nowe.
Unilever stawia na ograniczanie plastiku
Skoncentrowany wkład można samodzielnie rozcieńczać w domu bez wpływu na wydajność produktu. Do wytwarzania wkładu Cif ecorefill wykorzystywane jest o 75% mniej tworzyw sztucznych niż do produkcji popularnych butelek środków czyszczących. Po zdjęciu plastikowej etykiety, wkład Ecorefill nadaje się w 100% do recyklingu.
Unilever do 2020 roku chce, by wszystkie części butelek w spray’u i wkładu były wykonane w 100 procentach z plastiku pochodzącego z recyklingu.
- Wprowadzenie Cif ecorefill pomoże zmniejszyć ilość odpadów z plastiku - mówi Gemma Cleland, VP Homecare, Unilever UK & Ireland - Nasze badania pokazują, że dwie trzecie z nas czuje się winnych, kiedy wyrzucamy plastik. Konsumenci szukają łatwych alternatyw, które mogą mieć pozytywny wpływ na otaczający nas świat. Uważamy, że najlepszym miejscem na rozpoczęcie działań jest dom - dodaje menadżerka.
Dołącz do dyskusji: Unilever wprowadza Cif ecorefill, nowy rodzaj środka czyszczącego