Chip.pl już nie w sieci Ad Total, ale w ARBOinteractive
Firma ARBOinteractive odpowiadać będzie za sprzedaż reklam w internetowych serwisach komputerowych chip.pl i gambler.pl. Z początkiem sierpnia wydawca tych witryn, spółka Hubert Burda Media Polska, podpisała umowę z tą siecią reklamową.
Dotychas reklamy na chip.pl i gambler.pl sprzedawała konkurencyjna firma AdTotal. - Skończyła nam się umowa z AdTotal. Dokonaliśmy przeglądu ofert i wybraliśmy ARBOinteractive - mówi nam Michał Helman, dyrektor wydawniczy w Burdzie.
Cześć reklam w obu serwisach sprzedawana jest także samodzielnie przez dział reklamy Burdy.
W maju br. witryna Chip.pl miała 583 tys. unikalnych użytkowników (dane z badania Megapanel PBI/Gemius, więcej o popularności serwisów komputerowych).
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Chip.pl już nie w sieci Ad Total, ale w ARBOinteractive