W styczniu w Polsacie najdroższe reklamy przy serwisie sportowym i prognozie pogody
Reklamodawcy Polsatu w styczniu 2020 roku najwięcej zapłacą za reklamy emitowane przy niedzielnych wydaniach wieczornego serwisu sportowego i prognozy pogody.
Najdroższy spot w styczniu na antenie Polsatu kosztuje 41,6 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Emitowany jest w bloku przy wieczornym serwisie sportowym w niedziele. W dni robocze cena o tej porze nie przekracza 35,2 tys. zł.
Niewiele mniej kosztuje reklama przy niedzielnej emisji głównego wydania prognozy pogody - 38,3 tys. zł. Spot w tym paśmie w dni powszednie wyceniono na 33,6 tys. zł.
Z kolei na reklamę przy „Wydarzeniach” trzeba wydać 32 tys. zł dla wydań niedzielnych oraz do 31,4 tys. zł od poniedziałku do piątku.
Reklamodawcy zainteresowani blokami reklamowymi w niedzielnym wieczornym paśmie z kabaretami muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 30,1 tys. zł.
Tylko 200 zł (29,9 tys. zł) mniej kosztuje natomiast najdroższy spot przy poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit”.
Wśród seriali najdroższą reklamowo pozycją jest pokazywana codziennie „Pierwsza miłość” - stawkę za spot ustalono na 29 tys. zł. W niedzielne wieczory w Polsacie można oglądać serial „W rytmie serca” - reklama przy nim kosztuje 21,1 tys. zł.
W styczniu Polsat w czwartki wieczorem ok. godz. 20 będzie pokazywać program „Cztery wesela” - zainteresowani nim marketerzy wydadzą na reklamę 25,4 tys. zł.
4 stycznia 2020 roku stacja będzie relacjonować Plebiscyt na Najlepszego Sportowca Polski 2019 – spot przy niej kosztuje 22,2 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv – po BR TVP i TVN Media – podało ceny reklam na styczeń 2020 roku.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: W styczniu w Polsacie najdroższe reklamy przy serwisie sportowym i prognozie pogody