Cappy Ice Fruit - nowa marka Coca-Coli
Coca-Cola wprowadza na rynek niegazowane napoje owocowe Cappy Ice Fruit. Nową markę będzie promować zintegrowana kampania reklamowo-marketingowa.
Cappy Ice Fruit to nowa marka niegazowanych napojów produkowanych przez Coca-Colę na bazie soków owocowych. Dostępne one będą w trzech smakach: jabłkowo-gruszkowym, pomarańczowo-grejpfrutowym i jabłkowo-jeżynowym w pół- i półtoralitrowych opakowaniach typu PET. Wybór smaków dla nowej marki został podjęty przez Coca-Colę na podstawie badań konsumenckich przeprowadzonych przez instytut ACNielsen. W marcu tego roku koncern wprowadził do sprzedaży linię soków marki Cappy, którą uzupełnia teraz o napoje.
Nowa marka Coca-Coli będzie promowana w zintegrowanej kampanii reklamowo-marketingowej obejmującej telewizję, internet, outdoor oraz działania BTL-owe. Przeprowadzone zostaną także specjalne akcje wspierające dystrybucję i sprzedaż produktu, m.in. sprzęt merchandisingowy (displaye, racki, standy), lodówki itp. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Lowe, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, działaniami w internecie - agencja K2, natomiast public relations - Point of View.
Dołącz do dyskusji: Cappy Ice Fruit - nowa marka Coca-Coli