Canal+ uruchamia platformę VoD dla wszystkich internautów. Cztery pakiety w cenach 10-50 zł
Wystartowała platforma internetowa Canal+ z filmami, serialami, programami oraz streamingiem 76 stacji telewizyjnych. Usługa obejmuje cztery pakiety kosztujące od 10 do 50 zł.
W bazie platformy Canal+ jest ponad 35 tys. polskich i zagranicznych filmów, odcinków seriali, transmisji sportowych, dokumentów, programów publicystycznych i rozrywkowych i bajek dla dzieci.
Ponadto platforma oferuje streaming kilkudziesięciu kodowanych kanałów telewizyjnych.
Cztery pakiety Canal+: Kids, Fun&Info, Film i Sport
Oferta platformy Canal+ składa się z czterech pakietów:
- Kids z 10 stacjami za 10 zł miesięcznie,
- Fun&Info z 40 stacjami za 25 zł miesięcznie,
- Film z 14 stacjami za 50 zł miesięcznie,
- Sport z 12 stacjami za 50 zł miesięcznie.
Przez pierwszy miesiąc można testować platformę za darmo, użytkownik nie podpisuje umowy na konkretny okres, subskrypcja odnawia się co miesiąc i można z niej w każdym momencie zrezygnować.
Z platformy Canal+ będzie można skorzystać przez przeglądarkę internetową, aplikację mobilną na iOS i Android, aplikację w telewizorze z systemem Android TV oraz przez Apple TV. Dodatkowo produkt wspiera technologię AirPlay oraz Google Cast. Udostępniono też aplikację platformy na Androida, a aplikacja na iOS pojawi się w najbliższym czasie.
W platformie Canal+ dostępnych jest wiele dodatkowych opcji oglądania telewizji, m.in. timeshift (pauzowanie, wznawianie i przewijanie programów nadawanych na żywo), backward EPG (odtwarzanie wybranych programów z telewizji na żywo nawet do 14 dni wstecz) i multi-live (oglądanie nawet 4 kanałów informacyjnych lub sportowych na jednym ekranie w tym samym czasie), a niebawem pojawi się expert mode (wyświetlanie aktualnych statystyk i ujęć z dodatkowych kamer w trakcie oglądania wydarzenia sportowego na żywo).
Na jednym koncie subskrybenta można będzie można stworzyć do 10 różnych profili użytkowników. Wybrane filmy, seriale i programy będzie można pobierać na urządzenie mobilne, żeby móc odtwarzać je w trybie offline. Jeden subskrybent może korzystać z platformy na dwóch urządzeniach równocześnie.
Jeden subskrybent może kupić dowolne pakiety, dla użytkowników, którzy je będą łączyć ze sobą, w przyszłości będą dostępne promocje cenowe. W platformie ma pojawić się opcja oglądania wybranych treści w jakości 4K UHD, będzie kosztować dodatkowo 10 zł.
Platforma Canal+ dla wszystkich internautów
Do Platformy Canal+ od wielu lat należy już serwis wideo na żądanie nc+go, przy czym mogą z niego korzystać tylko abonenci tej platformy. Ponadto na nc+go nie działają dodatkowe opcje związane ze streamingiem stacji telewizyjnych.
Natomiast nowa usługa Canal+ jest skierowana do wszystkich internautów. Firma nie podaje, jakie ma oczekiwania co do liczby jej subskrybentów. Podkreśla natomiast, że nowy serwis ma odpowiadać na potrzeby odbiorców telewizji - w zamówionym przez Canal+ sondażu 49 proc. chciałoby usługi bez długoterminowej umowy, 44 proc. - oferty szytej na miarę, a 35 proc. - usługi dostępnej całkowicie przez internet.
- Nielimitowany dostęp do bogatej biblioteki filmów oraz seriali to dzisiaj standard serwisów VOD, ale jako widzowie nadal poszukujemy jakościowych programów informacyjnych, rozrywkowych czy sportowych emocji. Te nadal najłatwiej znajdziemy w telewizji, która nie zawsze była naszym pierwszym wyborem ze względu na bariery, takie jak np. długoterminowa umowa czy sztywna ramówka. Canal+ od dziś likwiduje te ograniczenia - podkreśla Grzegorz Skowron-Moszkowicz, dyrektor ds. budowania wartości klienta w Canal+.
- Jesteśmy przekonani, że Canal+ zainteresuje ofertą wszystkich, którzy poszukują szerokiego wachlarza interesujących i jakościowych treści dostępnych od dziś w łatwy i przyjazny sposób - dodaje.
Na wideokonferencji Grzegorz Skowron-Moszkowicz zapowiedział, że platforma nc+go zostanie unowocześniona. Docelowo ma zostać zintegrowana z platformą Canal+, przy czym nie nastąpi to szybko ze względu m.in. na różne zapisy w umowach licencyjnych dotyczących treści.
Platforma Canal+ ma ponad 2 mln subskrybentów telewizyjnych
W połowie ub.r. Platforma Canal+ (do września ub.r. działająca pod nazwą nc+) miała 2,16 mln klientów usług telewizyjnych, o 44 tys. więcej niż przed rokiem. Potem jej właściciel, notowany na giełdzie koncern Vivendi, w sprawozdaniach przestał podawać liczbę jej subskrybentów. W grudniu ub.r. w ofercie Platformy Canal+ pojawił się dostęp do Netflixa.
ITI Neovision, operator Platformy Canal+, od kwietnia 2017 do końca 2018 roku zanotował 3,78 mld zł wpływów sprzedażowych i 195,2 mln zł zysku netto, wobec 3,69 mld zł przychodów i 152,8 mln zł zysku we wcześniejszych 21 miesiącach. Firma zarabia głównie na opłatach od abonentów, zmniejszyła wydatki na produkcję treści, a zwiększyła na emisję stacji i marketing. Na koniec 2018 roku firma zatrudniała 1 494 osoby.
W listopadzie ub.r. ITI Neovision sfinalizowało kupno 70 proc. udziałów dystrybutora filmowego Kino Świat. Do zarządu przejętej firmy z ramienia nowego właściciela dołączyli Frederic Berardi (jako prezes), Marta Pałucka i Anna Limbach-Uryn, a szefową rady nadzorczej została Edyta Sadowska.
Dołącz do dyskusji: Canal+ uruchamia platformę VoD dla wszystkich internautów. Cztery pakiety w cenach 10-50 zł