SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Budka Suflera i kabaret Ani Mru-Mru promują odnowiony 'KurierLubelski'

Od poniedziałku 3 listopada dziennik "Kurier Lubelski" (spółkaKurier Lubelski należąca do Polskapresse) ukazuje się w nowejmakiecie i z nowym układem stron. Dzięki zmianom tytuł upodobniłsię do innych dzienników wydawanych w ramach projektu "Polska".

Obecnie, w codziennym wydaniu "Kuriera Lubelskiego" funkcjonująnastępujące sekcje: Lublin, Interwencje, Wokół Lublina, Fakty24/Polska, Fakty 24/Świat, Opinie, Kultura, Pieniądze, Poradnik,Sport. Autorem nowej szaty graficznej tytułu był Matt Brown,sprawujący opiekę artystyczną nad gazetami wchodzącymi w składprojektu.

Dziennik zyskał także dwa nowe dodatki tematyczne. Od jutra wkażdy piątek ukazywać się będzie "Piątek wieczorem", czyliweekendowy przewodnik po Lublinie. W soboty natomiast do gazetydołączane będzie "Forum Akademickie" - znajdą się w nim opinie natemat problemów dotyczących uniwersyteckiego Lublina.

Zmianom towarzyszy kampania reklamowa, która realizowana jest wRadiu Lublin, TVP Lublin oraz z wykorzystaniem outdooru. Nabillboardach z hasłem "czytam i polecam" można zobaczyć znane osobypochodzące z Lublina: zespół Budka Suflera, kabaret Ani Mru-Mru ipiłkarza Jacka Bąka. Kampania została w całości przygotowana przezdział marketingu dziennika.

mrumru

"Kurier Lubelski" w skład projektu "Polska" wszedł wpaździerniku br., ale do Polskapresse należy dopiero od połowywrześnia br. (wydawnictwo kupiło go od Zbigniewa Jakubasa). Średniasprzedaż ogółem tytułu w okresie od stycznia do września br.wyniosła 9 039 egz. (dane ZKDP).

budkasuflera

Dołącz do dyskusji: Budka Suflera i kabaret Ani Mru-Mru promują odnowiony 'KurierLubelski'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl