Boiron z nową reklamą marki Stodal
Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą jeden z najbardziej znanych produktów w swoim portfolio – Stodal. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
Stodal jest lekiem przeznaczonym do stosowania dla osób dorosłych oraz dzieci powyżej 6. roku życia w leczeniu kaszlu różnego pochodzenia, towarzyszącego infekcjom górnych dróg oddechowych.
Kampania promująca ten produkt ma charakter świadomościowy i kładzie nacisk na przekazanie głównych benefitów marki. W celu zaangażowania użytkowników z grupy docelowej, w kampanii zostały wykorzystane digitalowe kanały mediowe – 30 -sek. spot video w programmatic VOD, dodatkowo wspierana jest ona emisją display optymalizowaną pod generowanie ruchu na stronę oraz emisją angażujących formatów rich mediowych.
Zaplanowane działania mediowe potrwają do końca listopada. Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network), a materiały kreatywne przygotował klient. Za markę Stodal w Boiron odpowiada Justyna Zawadowska, product manager.
Dołącz do dyskusji: Boiron z nową reklamą marki Stodal