BGK wybiera w przetargu agencję do obsługi w social mediach
Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera w przetargu agencję, która z zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii jubileuszowej banku w mediach społecznościowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Wybrana agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii pod hasłem „95-lecie Banku Gospodarstwa Krajowego: Od 95 lat wspieramy rozwój Polski i Polaków” w mediach społecznościowych. Będzie odpowiadać za przygotowanie koncepcji kreatywnej i planu kampanii w mediach społecznościowych, zaprojektowanie, stworzenie, opracowywanie i produkcję materiałów promocyjnych, realizację i jej płatną promocję w social mediach.
Celem zaplanowanych przez bank działań jest zwiększenie rozpoznawalności BGK i 95. rocznicy powstania banku, podkreślenie jego misji, którą jest wspieranie rozwoju społeczno-gospodarczego Polski, wspieranie rozwoju małych i średnich firm w ich otoczeniu biznesowym oraz poprawa jakości życia Polaków.
Kampania ma też budować i umacniać wizerunek BGK jako instytucji, której priorytetem od początku swojego działania była realizacja inwestycji strategicznych dla Polski oraz finansowanie inwestycji rozwoju regionalnego, w kontekście obchodów 95-lecia banku.
Budżet tych działań - łącznie z wynagrodzeniem agencji - wynosi ponad 195 tys. zł. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 9 kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: BGK wybiera w przetargu agencję do obsługi w social mediach