Betclic w kampanii „Edytuj zakład: teraz to możliwe” reklamuje nową funkcję, na którą czekali gracze
Bukmacher Betclic rusza z nową kampanią produktową – „Edytuj zakład: teraz to możliwe”. W ramach projektu marka reklamuje opcję edytowania zakładu. Na potrzeby kampanii powstał spot wideo utrzymany w charakterystycznym dla marki, humorystycznym tonie.
Funkcja „Edytuj zakład: teraz to możliwe” niedawno pojawiła się na polskim rynku bukmacherskim. Dzięki niej klienci mogą dodawać do obstawionych kuponów nowe zakłady i zwiększać łączny kurs kuponu. Nowe selekcje muszą dotyczyć meczu, którego nie ma jeszcze na kuponie, a ich kurs nie może być mniejszy niż 1,10.
Na potrzeby promocji nowej funkcji powstały dwie wersje klipu (telewizyjna i internetowa), utrzymanego w humorystycznej formie.
– Brand claim marki Betclic to „wybierz swój kurs”. Zachęcamy naszych użytkowników do przecierania szlaków, odwagi i płynięcia pod prąd. My również lubimy „dreszczyk emocji”, który wiąże się z odkrywaniem, dlatego podjęliśmy decyzję o uruchomieniu tej nietypowej i jak dotąd mało znanej na polskim rynku funkcji, jaką jest możliwość edytowania postawionych zakładów. Przy jej promocji postanowiliśmy jak zwykle dostarczyć oglądającym trochę rozrywki, dlatego klipy utrzymane są w lekkiej, zabawnej formie, którą nasi odbiorcy bardzo lubią – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.
Kampania będzie realizowana na wielu polach eksploatacji, zaś reklamę wideo obejrzymy w telewizji i kanałach online.
Za strategię kreatywną projektu odpowiada agencja 180heartbeats +Jung v. Matt, zaś za produkcję klipu F25 Production House.
Dołącz do dyskusji: Betclic w kampanii „Edytuj zakład: teraz to możliwe” reklamuje nową funkcję, na którą czekali gracze