Ben's Original z pierwszą kampanią po zmianie nazwy (wideo)
Marka ryżu Ben's Original (produkowanego przez Mars Food) zadebiutowała ze swoją pierwszą kampanią marketingową od czasu zmiany marki z Uncle Ben's we wrześniu ubiegłego roku. Kampania autorstwa agencji The&Partnership pod hasłem „Everyone's Original” podkreśla wartość różnych perspektyw. Reklamy przedstawiają sześć prawdziwych rodzin z różnych środowisk, które przygotowują różnorodne dania z tej samej torebki ryżu jaśminowego Ben's Original.
Rozpoczęta właśnie w Stanach Zjednoczonych kampania rozszerzy się w nadchodzących miesiącach na Australię, Wielką Brytanię, Niemcy, Kanadę i Francję i obejmie formaty telewizyjne, cyfrowe, społecznościowe i wideo na żądanie.
Ma być testem tego, jak otwarci będą konsumenci na markę, ponieważ marka stara się pokazać obraz, który wielu uważany jest za problematyczny rasowo – ale był zakorzeniony w kulturze.
Ben's Original podkreśla temat różnorodności i integracji po tym, jak we wrześniu ub.r. marka zrezygnowała z brandingu i nazwy Uncle Ben z powodu krytyki, że wymusza rasowe stereotypy.
Oryginalny pseudonim został rzekomo zainspirowany prawdziwym hodowcą ryżu z Teksasu , przedstawionym na opakowaniach i innych materiałach marketingowych przez kelnera z Chicago, Franka Browna.
Firma Mars Food dołączyła do kilku innych marek żywności pakowanej, które zrezygnowały z długoletnich, rozpoznawalnych maskotek i ikonografii, które zostały zakwestionowane w kontekście historycznych wydarzeń związanych z zabójstwem czarnoskórego George'a Floyda przez policję.
Ben's Original dla różnych środowisk
Teraz Mars Food chce przedstawić Ben's Original jako produkt skoncentrowany bliżej celu i zapraszający ludzi z różnych środowisk. Debiutująca właśnie kampania czerpie z „unikalnych przepisów, tradycji i interakcji” szeregu grup tworzących rodzinę, w tym rodziny Black, pary przyjaciół, trzech współlokatorów, domu samotnego rodzica, rodziny, która używa języka migowego i wielopokoleniowej rodziny pakistańskiej.
Mars Food podkreśla również swoje działania na rzecz społeczności, takie jak fundusz stypendialny Seat at the Table stworzony przez Ben's Original, który wspiera aspirujących czarnych studentów kulinarnych. Podobne staże pojawią się w Wielkiej Brytanii jeszcze w tym roku.
Dołącz do dyskusji: Ben's Original z pierwszą kampanią po zmianie nazwy (wideo)
Poprawność polityczna zaraz upadnie i sobie głupi r*j rozwali. Oby.