Beckers reklamuje w radiu konkurs „Pokaż barwy Twoich emocji”
Ruszyła ogólnopolska kampania radiowa wokół konkursu marki farb Beckers (Grupa Tikkurila) „Pokaż barwy Twoich emocji”.

W konkursie „Pokaż barwy Twoich emocji” do wygrania jest 65 nagród, w tym pięć wycieczek do Transylwanii, dziesięć rowerów elektrycznych oraz plecaki. Aby wziąć w nim udział, należy kupić minimum 5 litrów dowolnego produktu marki Beckers, zarejestrować paragon na stronie konkursu i przesłać filmik ze wspólnego malowania.
Konkurs trwa do 18 sierpnia.
Spoty promujące akcję będą emitowane w największych stacjach radiowych w Polsce, m.in. w RMF i Radio Zet. Konkurs wspierają działania BTL, a także aktywności w kanałach social media oraz na portalach internetowych.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena Media. Organizacją konkursu zajmuje się Jet Events.
Dołącz do dyskusji: Beckers reklamuje w radiu konkurs „Pokaż barwy Twoich emocji”