Bartosz Dziendziel za Macieja Pichlaka dyrektorem marketingu Nest Banku
Bartosz Dziendziel jest nowym dyrektorem marketingu Nest Banku. Na stanowisku tym zastąpił Macieja Pichlaka, który odszedł z firmy po niespełna dwóch latach pracy.
Bartosz Dziendziel w Nest Banku pracuje od sierpnia 2016 roku. Zaczynał pracę razem z Maciejem Pichlakiem jeszcze w FM Banku. Jesienią 2016 rok FM Bank został połączony z Bankiem Smart i tak działalność na polskim rynku rozpoczął Nest Bank..
Dotychczas Bartosz Dziendziel pełnił funkcję brand development directora, a wcześniej był senior brand managerem.
Przed dołączeniem do Nest Banku pracował przez blisko rok jako brand manager w firmie Sanofi, a wcześniej przez trzy lata był zatrudniony w dziale marketingu Carlsberg Polska, m.in. jako junior brand manager.
Z naszych ustaleń wynika, że Maciej Pichlak powrócił do zarządzania wytwórnią Metascope Record, którą założył wspólnie w 2015 roku z Adamem Związkiem.
- Po ponad dwóch latach konsekwentnego budowania nowej marki na polskim rynku bankowym weszliśmy w fazę stabilizowania jej platformy strategicznej. Koncepcja strategiczna, pozycjonowanie a także platforma komunikacyjna Nest Banku wymagają teraz konsekwentnej egzekucji. To inne kompetencje, dlatego po osiągnięciu ambitnych celów biznesowych i marketingowych oraz wielu nagrodach zdecydowałem się podjąć nowe wyzwanie w pasjonującej mnie branży muzycznej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Pichlak.
- Jestem obecnie kompozytorem, autorem tekstów, producentem muzyczny i wykonawczym, pracuję dla jednej z największych wytwórni muzycznych na świecie. Odpowiadam za przygotowanie gotowego do emisji repertuaru POP dla debiutantów wytwórni - opisuje.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Dziendziel za Macieja Pichlaka dyrektorem marketingu Nest Banku