SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nest Bank planuje nową identyfikacją wizualną

Nest Bank już wkrótce zmieni identyfikację wizualną. Bank pokazał nowy logotyp i projekt strony internetowej, zapowiada także duże zmiany w bankowości online.

Bank zmieni swoje logo, stronę internetową, bankowość internetową i aplikację mobilną, wizerunki kart płatniczych (zarówno plastikowych, jak i w portfelach mobilnych), placówki, wygląd profili w social mediach i innych materiałów marketingowych.

Na górze: nowe logo Nest Banku, na dole poprzednia wersja

Nowości w Nest Banku

Pierwsze zmiany Nest Bank planuje na koniec pierwszego kwartału 2022 r.

- Przez ostatnie 2 lata konsekwentnie realizowaliśmy strategię biznesową opartą na specjalizacji na segmencie mikro i małych przedsiębiorstw. Te firmy stanowią filar polskiej gospodarki i w bezkompromisowy sposób korzystają z dobrodziejstw postępu technologicznego, a w szczególności cyfryzacji. Dlatego my również przeszliśmy zdecydowaną cyfrową transformację i przyszedł czas na to, aby zmienić się także wizualnie. Nowa identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem naszej strategii biznesowej - mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku.

Nowa hasło Nest Banku "Siła Przedsiębiorców"

Nest Bank zamierza kontynuować dotychczasową strategię biznesową, co znalazło odzwierciedlenie w nowym pozycjonowaniu marki i haśle „Siła Przedsiębiorców”.

- Wyrazem nowego pozycjonowania jest mocne hasło marki „Siła Przedsiębiorców”, a także nowoczesna i dynamiczna identyfikacja wizualna. Postawiliśmy na wyraziste i zdecydowane kolory, które podkreślają energię i gotowość do działania. Całość tworzy identyfikację unikalną na tle zarówno rynku bankowego jak i innych firm z sektora finansowego, tzw. „fintechów” – mówi Bartosz Dziendziel, dyrektor departamentu marketingu Nest Banku.

Za przygotowanie rebrandingu odpowiada warszawskie biuro międzynarodowej agencji brandingowej Dragon Rouge.

- Pracując nad identyfikacją wizualną dla Nest Banku, szukaliśmy odpowiednich środków, by wyrazić energię, nowoczesność, otwartość i szczerość marki w relacjach z klientami. W warstwie językowej postawiliśmy na transparentne informowanie o benefitach i hasło wprost wyrażające respekt dla grupy docelowej banku. W warstwie wizualnej zaś, idea bezpośredniej relacji z klientami znajduje odzwierciedlenie w postaci własnych, niepowtarzalnych ilustracji, wymownej ikonografii i charakterystycznej typografii. Ta ostatnia jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i mocnych wizualnie atutów naszego rozwiązania dla marki Nest Bank. Całość dopełniliśmy odważną, kontrastową i świeżą kolorystyką, kojarzącą się bardziej ze światem tzw. „fintechów” niż tradycyjną bankowością - podsumowuje dyrektor kreatywny Dragon Rouge Viktor Konovalov.

Dołącz do dyskusji: Nest Bank planuje nową identyfikacją wizualną

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Logo godne energetyka z biedry, a nie banku. I jeszcze ten wykrzyknik jak na batoniku jamiś.
odpowiedź
User
.
Po co to jak i tak ten bank będzie prędzej czy później sprzedany jakiemuś większemu i zniknie z rynku....???
odpowiedź
User
Hank Moody
Przecież ten bank powstał po to żeby zostać sprzedanym
odpowiedź