Barszcz Biały Winiary reklamowany „nie tylko od święta” (wideo)
Zaczęła się internetowa kampania reklamowa zupy Barszcz Biały marki Winiary (z portfolio Nestlé Polska). Akcję przygotowały dom produkcyjny Artcore i dom mediowy MEC.
Spot Barszczu Białego Winiary pokazuje przygotowywanie tej zupy na rodzinny obiad. Podkreśla przy tym, że zawiera ona mąkę z polskich zbóż, majeranek i czosnek. Reklama nawiązuje do zbliżającej się Wielkanocy, zaznaczając, że promowany barszcz można jeść „nie tylko od święta”.
Spot od 13 marca jest emitowany na YouTube, Ipli, Player.pl i stronach z ofert sieci reklamowych AdPlayer i IDMnet. Kampania potrwa do 4 kwietnia.
Przygotowaniem reklamy zajął się dom produkcyjny Artcore, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Barszcz Biały Winiary reklamowany „nie tylko od święta” (wideo)