SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Barlinek i Streetcom w szeregach IAA Polska

Do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAAdołączyło dwóch nowych członków wspierających: Grupa Barlinek iStreetcom.

Grupa Barlinek to producent podłóg naturalnych. Streetcomoferuje usługi z zakresu marketingu szeptanego.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA to organizacjazrzeszająca różne podmioty funkcjonujące na rynku medialnym ikomunikacji marketingowej: reklamodawców, agencje reklamowe, domymediowe, media oraz inne pokrewne firmy. Celem Stowarzyszenia jestdziałanie na rzecz wszechstronnego rozwoju reklamy, podnoszeniastandardów etycznych i zawodowych w tej dziedzinie orazpropagowanie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), m.in.poprzez programy z zakresu społecznie odpowiedzialnegomarketingu.

Dołącz do dyskusji: Barlinek i Streetcom w szeregach IAA Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl