Barlinek i Streetcom w szeregach IAA Polska
Do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAAdołączyło dwóch nowych członków wspierających: Grupa Barlinek iStreetcom.
Grupa Barlinek to producent podłóg naturalnych. Streetcomoferuje usługi z zakresu marketingu szeptanego.
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA to organizacjazrzeszająca różne podmioty funkcjonujące na rynku medialnym ikomunikacji marketingowej: reklamodawców, agencje reklamowe, domymediowe, media oraz inne pokrewne firmy. Celem Stowarzyszenia jestdziałanie na rzecz wszechstronnego rozwoju reklamy, podnoszeniastandardów etycznych i zawodowych w tej dziedzinie orazpropagowanie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), m.in.poprzez programy z zakresu społecznie odpowiedzialnegomarketingu.
Inne
Dołącz do dyskusji: Barlinek i Streetcom w szeregach IAA Polska