Streetcom wygrywa przetarg marki Duda
Agencja Streetcom wygrała kolejny przetarg i realizuje komplementarne działania z zakresu influencer marketingu oraz product seedingu dla nowości od Cedrob Foods -Pasta z Kurczaka Duda Premium w tubkach.

Agencja Streetcom realizuje działania z mikro i makro influencerami, a także produkt seeding, które mają wyeksponować poza walorami smakowymi - dodatkowe zalety Past z Kurczaka Duda Premium.
Kampanii towarzyszy hasło: „Nie ważne gdzie jesteś, wznieś się na wyższy poziom smaku”. Działania skupiają się na trzech smakach Pasta z Kurczaka Duda Premium w tubkach z borowikami, z chilli i classic.
Agencja Streetom odpowiada za stworzenie koncepcji kreatywnej, rekrutację makro i mikro Influencerów do kampanii, koordynacje działań, a także przygotowanie materiałów graficznych i koncepcji konkursu konsumenckiego.
Wśród makro influencerów promujących nowe pasty z kurczaka pojawił się już m.in. Damian Kordas czy Barbara Cichocka – Mruk.
Kampania potrwa do października 2024 roku.
Dołącz do dyskusji: Streetcom wygrywa przetarg marki Duda