Odchodzi szef organizacji branży reklamy i mediów
Jerzy Minorczyk zapowiedział odejście ze stanowiska dyrektora generalnego IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Organizacja zrzesza m.in. reklamodawców, agencje mediowe i media.
Jak wynika z naszych ustaleń, w przyszłym roku Jerzy Minorczyk odejdzie ze stanowiska dyrektora generalnego IAA Polska w związku z osiągnięciem wieku emerytalnego. Będzie współpracować z organizacją do czasu zakończenia procesu rekrutacji nowego dyrektora generalnego IAA Polska, a następnie przekazania obowiązków. W porozumieniu z zarządem zadeklarował, że również po tej dacie może nadal wspierać rozwój Stowarzyszenia w innej roli.
Jerzy Minorczyk w IAA od ponad dekady
Jerzy Minorczyk w IAA Polska pracował łącznie 11 lat. Rozpoczynał pracę w Stowarzyszeniu, które liczyło około 30 członków. Aktualnie jest ich blisko dwustu.
Jerzy Minorczyk z branżą mediów i marketingu związany był przez całą karierę zawodową. Zaczynał w „Gazecie Wyborczej”. Stamtąd odszedł do Telewizji Polskiej, gdzie wygrał konkurs na stanowisko dyrektora ds marketingu i reklamy w oddziale regionalnym publicznego nadawcy, w 1999 rozpoczął pracę w centrali TVP w Warszawie. Przez kolejne lata pełnił funkcje dyrektora, dyrektora wydawniczego lub dyrektora marketingu i reklamy, tygodnikach telewizyjnych, tygodnikach opinii oraz w branżowym piśmie „Media Marketing Polska”. Był też w radzie nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa.
Zobacz: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy ma czworo nowych członków
Był również dyrektorem I i II edycji licencyjnego programu marketingowego „Produkt Roku” dedykowanego innowacyjnym produktom FMCG oraz współuczestniczył w launchu projektu non profit „Kino za Rogiem” – sieci nowoczesnych, kameralnych kin społecznościowych zlokalizowanych poza dużymi ośrodkami miejskimi.
Ukończył studia filologiczne, jest również absolwentem organizacji i zarządzania oraz podyplomowych studiów marketingu, promocji i reklamy.
IAA Polska jest jedyną organizacją, której członkami są przedstawiciele wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: reklamodawców, mediów, agencji mediowych, reklamowych, badawczych, technologicznych i innych. Prawie wszystkie najważniejsze media, platformy i grupy reklamowe oraz najliczniejsza reprezentacja marketerów są reprezentowane w IAA Polska.
Dołącz do dyskusji: Odchodzi szef organizacji branży reklamy i mediów