Awanse i zmiany w biurze reklamy Polityki
Z dniem 1 kwietnia br. zmienia się struktura biura reklamy tygodnika Polityki.
Izabela Kowalczyk-Dudek - dotychczasowy menedżer zespołu awansowała na zastępcę dyrektora biura reklamy.
Menedżerem zespołu ds. klientów strategicznych została - Magdalena Glińska - od dwóch lat specjalista ds. reklamy.
Specjalistami ds. klientów strategicznych zostały: Urszula Buśkiewicz i Małgorzata Musiałowska - dotychczas specjalistki ds. reklamy.
Na stanowisko koordynatora ds. badań i analiz awansowała Ewa Szeliga - specjalista ds. badań. Rozszerzono również zakresy obowiązków połączone z awansem Marzenie Tomaszewskiej - specjalista ds. produkcji i Monice Chlebowskiej, która została specjalistą ds. Finansowych.
Z zespołu odeszła Marta Płachecka-Paluch, a na jej miejsce przyjęto Mariolę Łepkowską, specjalistę ds. reklamy, która przez ostatnie 2 lata pracowała w Gazecie Wyborczej.
Dołącz do dyskusji: Awanse i zmiany w biurze reklamy Polityki